Bemutatkozás

 Gut Eszter, Gyenis Rebeka, Bálint Márta, Szanyó Veronika, Bani-Akoto Angelina, Csipak Blanka

 

 

Gut Eszter gyógypedagógus tanár

Gyógypedagógiai diplomámat a Kaposvári Egyetem Pedagógiai Karán szereztem 2013-ban.

2013 óta dolgozom logopédusként, kezdetben szakszolgálat keretein belül, majd utazó logopédusként, óvodákban és iskolákban.

2016-tól a Palotás Gábor Általános Iskolában foglalkozom a gyerekek komplex nyelvi fejlesztésével, és diszlexia- diszkalkulia- diszgráfia terápiával. Fontos része a munkámnak a kutyával asszisztált terápia és oktatás, melyben a kollégák mellett Mona kutyám a társam, akivel hetente találkozhatnak a gyerekek. Mona vizsgázott segítőkutya és már 2017 óta segíti a terápiás munkát az iskolában.

Örülök, ha a gyerekek a véleményüket, gondolataikat megosztják velem és partnerként együttműködve végezhetjük a logopédiai munkát. Az eredményes munka érdekében igyekszem a gyerekek érdeklődéséhez igazítani a foglalkozásokat.

 


 

Gyenis Rebeka gyógypedagógus tanár

 

2018 szeptembere óta dolgozom logopédusként a Palotás Gábor Általános Iskolában, egy folyamatosan megújuló, összetartó és támogató logopédus-team tagjaként. Elsősorban artikulációs problémákkal, diszlexiával, diszgráfiával, diszkalkuliával és nyelvi zavarral küzdő gyerekek fejlesztésével foglalkozom.

Felsőfokú tanulmányaimat a Kaposvári Egyetemen gyógypedagógia szakon, logopédia szakirányon végeztem. 2019 szeptemberétől pedig az ELTE Bárczi Gusztáv Karának Gyógypedagógus mesterképzésén veszek részt.

Elvégeztem a „GMP Beszédpercepciós diagnosztika”, valamint „A gyermeki agresszió erőszakmentes kezelése a pedagógus mindennapi gyakorlatában” c. tanfolyamot.

Hitvallásom:

„Mondd el és elfelejtem!

Mutasd meg és megjegyzem!

Engedd, hogy csináljam és megértem!”

                                                    (Kung Fu-Ce)


Bálint Márta gyógypedagógus tanár

Földrajz tanári diplomám után 2008-ban az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógia Karán gyógypedagógusi diplomát szereztem értelmileg akadályozottak szakon, és gyógypedagógusként dolgoztam több helyen is (fiatal felnőttekkel ÉNO-ban, lakóotthonban, gyógypedagógiai általános iskolában), majd elvégeztem a logopédia szakot is és 2023 szeptemberétől a Palotás Gábor Általános Iskolában dolgozom a logopédiai csoport tagjaként. A gyerekek komplex nyelvi fejlesztésével, artikulációs problémákkal, diszlexiával, diszgráfiával, diszkalkuliával foglalkozom.
A gyerekek egyéniségét, személyiségét figyelembe véve törekszem a legjobbat kihozni belőlük, együttműködve a szülőkkel és kollégáimmal.


Szanyó Veronika gyógypedagógus tanár

 

2022-ben diplomáztam az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karának logopédia és pszichopedagógia szakirányán.
2023 novemberétől a Palotás Gábor Általános Iskolában dolgozom logopédusként, ahol főként komplex nyelvi fejlesztéssel, artikulációs terápiával, valamint diszlexiával, diszkalkuliával és diszgráfiával küzdő gyermekek fejlesztésével foglalkozom.
Pedagógusként úgy gondolom, hogy a mai világban különösen fontos figyelmet fordítanunk a gyermekek belső lelki világára, hogy jobban megértsük – és a fejlesztések közben is – támogatni tudjuk őket, hogy a legjobbat hozzák ki magukból. Ezért tanulmányaimat szeretném kiegészíteni majd a művészetterapeuta képzés elvégzésével is.

 


Bani-Akoto Angelina gyógypedagógus tanár

 

Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán logopédia szakirányon szereztem diplomát 2022-ben.
Korábban az Augmentatív Alternatív Kommunikáció módszerével dolgoztam, magas támogatási igényű fiatal felnőttekkel.
A Palotás Gábor Általános Iskolában diszlexia és diszkalkulia terápiával, komplex nyelvi fejlesztéssel és artikulációs terápiával foglalkozom. Fontos számomra a partneri kapcsolat a tanulókkal, a vidám légkör és az, hogy az önálló fejlődést megfelelő mértékben tudjam elősegíteni.


Csipak Blanka gyógypedagógus tanár

 

Gyógypedagógus-logopédus diplomámat 2023-ban szereztem meg az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán, így frissdiplomás szakemberként az első munkahelyemet tisztelhetem a Palotás Gábor Általános Iskolában.
Pályakezdőként fontosnak tartom, hogy az ember olyan környezetben helyezkedjen el, ami nemcsak megtartja, de motiválja és építi is folyamatosan. Ehhez iskolánkban minden megvan, ami szükségeltetik: összetartó, támogató munkaközösség, korszerű és kifogyhatatlan eszköztár, illetve az itt uralkodó, állandó jellegű jó hangulat.
Amióta dolgozom, leginkább diszlexia-, diszgráfia-, diszkalkulia terápiával és nyelvi fejlesztéssel foglalkozom. Számomra a gyermekek testi-lelki jólléte legalább olyan fontos, mint logopédiai szempontú fejlődésük, ezért igyekszem minden gyermekre holisztikus szemlélettel nézni, illetve a foglalkozásokat az egyéni preferenciákhoz igazítani.